Kojoj grupi mladenaca pripadate?
11 јан 2020

Kojoj grupi mladenaca pripadate?

Pozivnice za venčanje kao bitan element vašeg venčanja iz snova moraju ići u korak sa trendovima i tematski se uklopiti u vaše venčanje. Nastanak štampanih pozivnica kakve danas poznajemo, možemo pripisati pronalasku litografije 1796. godine, grafičke tehnike ravne štampe sa kamenih ploča. U fokus priče o trendovima u 2020. i narednim godinama moramo postaviti one koji su najbitniji, mladence. Mladenci koji se venčavaju u ovoj i narednim godinama pripadaju grupi milenijalaca.  Možemo reći da se osim dizajna, koncept pozivnica za venčanje nije menjao više od 200 godine, ali se venčavanjem milenijalaca poslednjih godina, trend drastično promenio.

Za početak da pojasnimo ko su milenijalci?

U pitanju su osobe rođenje početkom 80-ih zaključno sa krajem 90-ih. Korisnici su novih tehnologija, žele da budu jedinstveni i drugačiji, globalno su orjentisani i tehnološki potkovani. Fokusiraju se na kreativne ne na šablonske poslove, vole da putuju i brak planiraju tek u 30-im godinama. Komunikaciju obavljaju mahom putem Viber-a, Messenger-a, Whatsapp-a i email-a. O aktuelnim dešavanjima, željenim proizvodima i uslugama mahom se informišu putem društvenih mreža i aplikacija. Možemo reći da svako od njih u svom telefonu poseduje aplikaciju ili link ka sajtu koji im olakšavaju svakodnevne obaveze uz laku dostupnost potrebnih informacija.

U Srbiji oko 80% milenijalaca poseduje pametni telefon, koji je za njih glavni izvor informacija.  Najveća razlika u odnosu na prethodne generacije je konstantna prisutnost na internetu, pa za njih možemo reći da imaju dva paralelna života,  virtuelni i realni.

Zašto su milenijalci bitni i kakav uticaj imaju na pozivnice za venčanje?

Iza ove kratke analize milenijalaca, krije se iz našeg iskustva mnoštvo različitih životnih priča, koje traže specifičan pristup, kako bi njihova očekivanja bila ispunjena. Mladenci žele da na interaktivan način prikažu svoje dosadašnje poznanstvo, putovanja, upečatljive momente i sve ono što su zajedno proživeli. Najupečatljiviji utisak ostavljaju fotografije, koje mogu biti uspomene sa raznih putovanja, sam čin veridbe ili photo session načinjen specijalno za ovu priliku.

Pored galerije, fotografije mogu biti lep detalj za mnoge segmente elektronske pozivnice, poput informacija o venčanju, ljubavnog citata, forme za potvrdu prisustva.

Lep dodatak fotografijama koji upotpunjuje utisak je kratka priča mladenaca koja u par rečenica opisuje njihovo upoznavanje i najznajčanije momente. Ljubavi citat je samo jedan u nizu romantičnih detalja vaše elektronske pozivnice.

Lični pečat mladenaca

Tokom rada na pozivnicama proteklih godina, mladenci su uvek davali svoj lični pečat, kako bi njihova pozivnica bila jedinstvena i drugačija od ostalih. Specijalno pripremljen logo sa inicijalima njihovih imena, specifična fotografija pozadine, font određene boje i stila, unikatan tekst ljubavne priče i citata. Možemo reći da ne postoje dve identične elektronske pozivnice za venčanje, jer svaka krije neke svoje fotografije, priču i još poneki detalj koji su mladenci osmislili. Na ovaj način mladenci ujedno i pokazuju da ovo nije još jedno u nizu venčanja po određenom šablonu, već jedinstveno i drugačije osmišljeno. Ovo je ujedno i prvi kontakt vaših gostiju sa vašim najbitnijim danom i uvod u sve ono što ih čeka na događaju koji ste pripremali prethodnih meseci.

Trendovi u 2020. i narednim godinama

Imajući u vidu trendove u svetu i profil budućih mladenaca milenijalaca, možemo reći  da će njihovi zahtevi i očekivanja biti sve kreativniji uz sve veći akcenat na elektronske i interaktivne pozivnice za venčanje.  Digitalizacija svega što poznajemo se prenosi i na vaše venčanje, pre svega na pozivnice i pozivanje ljudi putem elektronskih kanala, bez fizičke štampe pozivnica i ličnog uručenja. Razloga ima mnogo, sve više mladenaca živi  i radi van mesta rođenja i lokacije venčanja, gostiju koji dolazi iz drugih država/gradova, uštede vremena. Ovaj trend se već odomaćio u svetu i sve više mladenaca iz našeg regiona se odlučuje za ovaj vid pozivanja svojih gostiju ali će taj broj rasti iz godine i godinu. Mogućnost izmene teksta i sadržaja u svakom momentu, prikaz lokacije venčanja na mapi, forma za potvrdu prisustva koja štedi vreme i smanjuje pozivanje gostiju, samo su neke od prednosti nad klasičnim pozivnicama za venčanje. Ukoliko već niste, pogledajte našu ponudu unikatnih i pažljivo pripremljenih elektronskih pozivnica za venčanje.